Selamat Datang ke Dini's World....family and choices

Wednesday

JOM BALIK KAMPUNG...seronoknya..



CUTI SEKOLAH DAH TIBA...tahun ni cuti sekolah berkembar dengan cuti hari raya..rasionalnya mungkin untuk mengelakkan kesesakan jalan raya seperti tahun-tahun sebelum ini. Lagi satu baiknya...bagi yang bekerja mereka mempunyai masa yang lebih banyak untuk membuat persiapan raya.

KAMI PUN SAMA... saya dan keluarga dah balik kampung pada 5 Sept... perjalanan sangat lancar..mungkin belum ramai yang balik kampung...berehat panjang sebelum raya. Cadangnya tahun ni bolehlah shopping baju raya anak-anak kat shopping kompleks BM or Taiping je..tak perlu ganggu time weekend sebelum cuti ...maklumlah kalau nak bawa semua serentak..boleh pengsan dibuatnya.

BISNES BARLEY PEANUT CANDY SAYA...


Saya sudah uruskan semua penghantaran dan pastikan semua yang order dah terima barang..tapi saya juga ada membawa beberapa kg BARLEY PEANUT CANDY balik kampung ....kalau-kalau ada yang masih nak order...kerana penghantaran tetap boleh dibuat walau di mana saya berada.



No comments: