Selamat Datang ke Dini's World....family and choices

Thursday

AZ-ZAIN MENJADI PILIHAN

Bisnes kedua... saya juga ada mengedarkan produk Az-Zain (keluaran Dr.Zainol) yang mana produk utamanya AYAM ORGANIK.

Saya dan keluarga sudah lama menggunakan produk ini kerana 2 sebab... ayam bebas kimia dan hormon tumbesaran (penyebab pelbagai penyakit)serta jaminan halal toyyibah dari mula ternak dan dipasarkan. Produk lain daging burger tanpa MSG dan dibuat daripada daging penuh tanpa lemak.  
                 Saya mendapat sokongan yang baik daripada kawan-kawan yang mementingkan kesihatan dan produk halal tetapi bagi yang masih ragu-ragu untuk membelanjakan mungkin sedikit lebihan rm..saya doakan mereka diberi kesedaran.Jangan dibuat perbandingan  dengan produk lain antara kerana keduanya TIADA PERSAMAAN TETAPI PERBEZAAN YANG KETARA dan  bagi saya Az-Zain tiada tandingan.

So, untuk pengunjung blog yang tinggal di Klang especially Taman Seri Andalas atau yang berdekatan, bolehlah menghubungi saya 012-6746694/012-2622234 untuk mendapatkan produk ini. Saya juga menawarkan penghantaran percuma tetapi area Andalas sahaja (berdasarkan kesesuaian masa).

Sempena Ramadhan ini..marilah kita menggunakan produk yang halal toyyibah kerana makanan membentuk kesihatan dan jiwa.

P/s Perjuangan Fardhu Kifayah saya dengan niat untuk memudahkan anda mendapatkan produk ini kerana jika anda tahu perbezaan antara Az-Zain dan produk luar...anda akan mencarinya biar beribu batu...

No comments: