Selamat Datang ke Dini's World....family and choices

Sunday

Masalah saya selesai..

Assalamualaikum semua...

11 JULAI 2010.....Entri saya kali ini khas kepada penggemar tudung awning terutama yang menghadapi masalah menyimpan tudung-tudung anda. Pada mulanya saya juga begitu... menjadi masalah apabila tidak  mempunyai organizer khas untuk menyimpannya... sedangkan semakin hari koleksi tudung semakin bertambah.


Masalah ini selesai apabila saya bertemu dengan hanger khas untuk menyimpan tudung awning ini. Apabila menggunakan hanger ini...bahagian  awning tudung tidak akan rosak..malah tidak dapat menyimpannya dengan lebih kemas. Hanger yang mempunyai  mempunyai 28 ruang untuk menyangkut tudung ini dibuat daripada besi untuk memastikannya tetap kukuh untuk menggantung banyak tudung.

Memandangkan hanger tudung ini telah membantu menyelesaikan masalah saya...saya juga ingin membantu rakan-rakan di luar  sana yang  ingin memiliki hanger ini. So, boleh tempah daripada saya dengan harga RM35.00 termasuk kos penghantaran.
Jika 3 unit RM100.

Untuk permulaan ini , hubungi saya : 012-6746694 atau idayurafida@yahoo.com



                                                
                                                  HANGER TUDUNG AWNING RM 35


INILAH HASILNYA....

                                               TERSUSUN DAN MUDAH DICARI......



BOLEH DILIPAT JIKA  INGIN DIBAWA KE MANA-MANA....

1 comment:

syazani said...

harga borong macammana???