Selamat Datang ke Dini's World....family and choices

Tuesday

HOME MADE POPIAH MINI

27 Julai 2010.... OLEH-OLEH HARI RAYA...


Idea untuk membuat popiah mini ini tercetus apabila popiah yang ada di pasaran tidak menepati citarasa saya. Antaranya.... inti bercampur kelapa, digoreng terlalu garing hingga intinya terasa pahit dan kulit yang terlampau nipis dan berminyak. Oleh itu, saya cuba-cuba membuatnya sendiri ..menggunakan 100% serunding ikan .Walaupun rumit sebab saiznya kecil tetapi apabila saya menikmati hasil tangan sendiri... saya terfikir untuk menjual secara kecil-kecilan kepada kawan-kawan. Tambahan pula tak lama lagi hari raya.
Kosnya agak tinggi kerana produk home made tidak sama dengan kilang...so, rasanya pun jauh berbeza. CUBALAH...


HARGA TERBAIK yang saya tawarkan :
Pek mini        :  RM3.50
Pek standard : RM10.00 (250gm)
Pek jumbo    : RM 20.00 (500gm)

Buat masa ini saya akan ambil tempahan daripada mereka di area Klang, Shah Alam atau yang boleh datang ambil sendiri.


Hubungi saya jika berminat: 012-6746694


-Dini's Mum

No comments: