Selamat Datang ke Dini's World....family and choices

Friday

Barley Peanut Candy di mana sahaja



 Selepas hantar order barley peanut candy kepada K.Airen ( 4kg) dan  Ally (20kg).. saya dan keluarga bercuti..tetapi pada 25.11.2010.. saya terima sms from Ina Putrajaya..regular costumer ni..
 
"Salam kak, saya nak order  peanut 8 kilo leh tak? Kalau boleh wat packaging sekilo sekilo..saya buat pembayaran  esok pagi...nanti kasi total jumlah..thanks"

Saya berada di kampung (Taiping) semasa sms ini diterima...macam mana ye? Ada stok ke ?

JAWAPANNYA: Walau di mana saya berada..
                                           BARLEY PEANUT CANDY    tetap akan sampai kepada anda...
                                kerana prinsip bisnes saya... 
                  SAYA TIDAK AKAN MENGHAMPAKAN PELANGGAN.

So, saya uruskan penghantaran untuk Ina..
thanks ye Ina....order lagi tau..

No comments: